Gyerekbetegségek

Ugye Lola hazahozta a fosóshányósat ősszel. Apja jól el is kapta. Aztán most meg cérnagilisztas lett. Az egèsz család féreghajtón él! Es az a durva, hogy ezeket a férgeket pl homokozóba is el lehet kapni simán, pl a játszótéren! Ahhhh, szerintem tetvesek is leszünk.... nem hiszem eeeeel...

Megjegyzések

  1. Jaj ez olyan szörnyű. Én már annyira félek a bölcsitől. Egyáltalán nem értem hogy mi abban az evoluciós értelem hogy a felnőtt elkapja ezeket a betegégeket.

    Amúgy még talán a tetű a legkevesebb, én inkább azt választanám a gilisztával szemben.
    Amúgy hogy vettétek észre, ez látszik? És mennyi idő alatt múlik el?

    VálaszTörlés
  2. Jesszus. Rengeteg gyerek van az ismerőseim között, de ilyet még nem hallottam :-(

    VálaszTörlés
  3. A férget pl a jatszótéri homokozóban is el lehet kapni, nem kell hozzá bölcsibe menni :)

    VálaszTörlés
  4. Sajnos borzaszto dolgok vannak korulottunk
    Otvar, ruh, agyi poloska
    Most. 2017 juliusaban, normalis emberek kornyezeteben

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Elegem van

Lemaradva

Befordulva